Ik hoor het iedere dag mensen zeggen:

Wanneer is het nu mijn tijd?
Wanneer gaat het nu eens gebeuren?
Wanneer komen de klanten nu eindelijk?
Waar blijft de omzet?
Ik heb alles al geprobeerd, maar er lijkt niets te werken, wat moet ik doen?

En ze hebben allemaal dezelfde strekking: “Wanneer gaat HET nu eindelijk eens gebeuren voor mij?”

En DAT is dus de vraag die je jezelf eigenlijk NOOIT moet stellen.
En dat heeft 3 voornaamste redenen.

Een is dat het eigenlijk gewoon geen reet uit moet maken.
Als je je missie leeft, dan is het je MISSIE.
Het is je waarom.
Het is waarom je hier op aarde bent.
Het is je levensdoel.

En dat gaat dus hoe dan ook vervuld worden.

En dat is gelijk reden 2.
Het gaat HOE DAN OOK gebeuren.

Je weet niet wanneer.
Misschien morgen, misschien volgende week, misschien volgend jaar en misschien in een volgend leven.
Het is de bijdrage die je hier komt leveren op aarde en het hele Universum, alles in en rondom creatie zal zich inspannen om jou te helpen om dat doel te bereiken.

En dat is nooit een kwestie van “wanneer.”

Dat is een kwestie van jezelf dit verhaal gaan vertellen:

Je weet dat je hier bent met een reden. En misschien weet je nog niet helemaal wat die reden is. Vraag dan aan het Universum om je de ideeën te geven die je oppakken, meenemen en nooit meer loslaten, dat is precies wat ik een paar jaar geleden heb gedaan en waar ik me nog steeds iedere dag op afstem.

En misschien kun je het nog niet goed onder woorden brengen en misschien ga je het NOOIT goed onder woorden kunnen brengen. Dat maakt niet uit.
Dat is een ego ding. Dat is jouw onzekerheid over dat je denkt dat je een “elevator pitch” moet gebruiken of in een zin op moet kunnen lepelen wat je precies doet omdat mensen je anders niet begrijpen.

En weet je wat ik daar op zeg? Fuck dat!
Weet je hoeveel mensen er op deze wereld zijn die mij niet begrijpen?
Een HELEBOEL!
Mijn vader, mijn broertje, het grootste deel van mijn familie en een heleboel vage bekenden en mensen die ik heb ontmoet of die willekeurig mijn facebook advertenties onder ogen krijgen.

IK had mezelf 15 jaar geleden niet eens begrepen.
Dan had ik mezelf zweverig gevonden.
Ik had mezelf “Te veel” gevonden.
Ik had tegen mezelf gezegd dat ik maar eens “realistisch” moest gaan zijn.
Dat wat ik wilde niet mogelijk was en dat het zeker allemaal niet zo makkelijk zou zijn om te bereiken wat ik nu bereikt heb of wat ik allemaal nog had willen bereiken.
Maar dat had ik nooit gezegd. Ik had alleen continue een stil oordeel geprojecteerd.

En die stille en niet zo stille oordelen ontvangen we dus continue van iedereen om ons heen.

Maar wat dat betekent, of wat voor betekenis je daar aan geeft, dat bepaal je dus helemaal zelf.
Ik kan echt niet in één zin aangeven wat ik doe.
Maar als mensen me gaan volgen, dan VOELEN ze het.
Als mensen een blog lezen of een livestream zien of me zien spreken dan VOELEN ze mijn energie en de energetische ruimte die ik voor ze open.
Of niet. En dan is het ook goed.
Of NOG niet en dan is het ook goed.

Maar jij bent hier dus om de mensen te raken die je WEL voelen.
En dat GAAT gebeuren.
Het is gewoon een kwestie van tijd en continue actie nemen.

Het is een kwestie van iedere dag zaadjes planten.

Maar wat de meeste mensen doen is er dan met hun neus bovenop gaan staan om te kijken wanneer dat zaadje tot bloei gaat komen.
En daar gaat het dus niet sneller van groeien.
En wat NOG erger is, is dat je in de tussentijd 10 andere zaadjes had kunnen planten.

En dat MOET je ook doen, want een heleboel van die zaadjes die zullen geen reet opleveren.
Of er komt iets uit waar je helemaal niet blij mee bent. Een of andere vleesetende schimmelplant ofzo 🙂

En dat zal nooit anders zijn.
Er zal nooit een tijd komen in je ondernemerschap dat alles op magische wijze lukt.
Je zult nog steeds dingen tegen gaan komen die niet afgestemd zijn.
Je zult nog steeds contrast ervaren.
En die contrast zal je juist weer laten zien waar je WEL naar verlangt zodat je DAT in de wereld kunt zetten.

Zelfs IK lanceer nog dingen die niet doen wat ik wil dat ze doen.
Het enige verschil is dat ik voor het grootste deel heb afgeleerd om me er druk om te maken of om er veel betekenis aan te geven.
Ik plant gewoon het volgende zaadje.
En nog een.
En nog een.
Ik geef het programma nog steeds met net zo veel vuur. Ik doe nog steeds mijn uiterste best om mijn klanten te eren.

En soms verslapt het bij mij ook wel eens.
En dan beland ik in twijfel.
En dat krijg ik dan terug van mijn klanten.
Ze voelen me niet meer. Uiten wat kritische geluiden.
En dan is het MIJN taak om mijn ego opzij te zetten en ECHT naar ze te luisteren.
ECHT serieus te kijken waar ik MEER kan geven, waar ze ECHT behoefte aan hebben en om ze dat vervolgens te gaan geven en ze de WAARDE te geven waar ze naar verlangen zodat ze de transformatie kunnen maken waarvoor ze bij me komen.

En DAT is het moment waarop het ECHT gaat werken.
Dat je je er bewust voor kiest om je te richten op de WAARDE die je geeft.
Door te weten dat het geen REET met jou te maken heeft maar dat creatie bepaalde dingen DOOR jou heen wil laten ontstaan.
En dan is het jouw taak om een zo helder mogelijk doorgeefluik te zijn.
En dat fungeert het beste als je je richt op liefde, overgave, vertrouwen en dienstbaarheid en niet op:

“Oh, arme ik. Wanneer is het nu eens MIJN beurt?”

En dan komen we bij reden 3 waarom dat dat niet handig is.

Er is namelijk die grappige Wet van Aantrekkingskracht.
Die je precies brengt waar jij op af bent gestemd.
En waar denk je waar je op af bent gestemd als je constant denkt: “Het lukt niet en ze komen niet?”
Juist ja, op tekort. Op het NIET hebben van resultaten.
En stem je dan weer eens even opnieuw af hoe het zou zijn als mensen als een magneet naar je toe worden getrokken,
Wie BEN je dan?
Wat VOEL je dan?
Welke keuzes maak je dan?

Dat is precies wat ik vorig jaar heb gedaan toen ik dacht: “Waarom komen er nu geen mensen voor 1 op 1 coaching?”
Ik ben gaan denken wat ik zou denken en doen als ik altijd genoeg 1 op 1 klanten heb?
Dan zou ik er niet achteraan rennen.
Ze zouden gewoon naar me toekomen.
Ze zouden mijn low end dingen volgen of mijn gratis dingen en ze zouden VOELEN dat ik de coach voor hen ben.
En ik zou ook super selectief zijn over wie ik coach.
En ik zou klanten echt screenen, want ik WIL niet met de hele wereld tijd doorbrengen. Ik wil 1 op 1 tijd doorbrengen met mensen die ECHT voor resultaten gaan.
Die net zo gecommitteerd zijn als ik.
Die ik niet moet overhalen, maar die niet kunnen wachten om met me aan de slag te gaan.
En vanuit die energie ben ik mijn 1 op 1 klanten aan gaan trekken.
Ik heb een soort selectie vragenlijst opgesteld en ben alleen maar kennismakingsgesprekken gaan voeren met klanten bij wie ik gelijk een goed gevoel had.
En binnen no time melden mensen zich aan en zat ik vol.
En iedere keer als ik een plekje had, was dat plekje binnen no time opgevuld.
En hetzelfde met mijn elite coachingstraject wat ik afgelopen maand gestart ben. 11 toppers die ECHT gave dingen doen en die de investering er voor over hebben om hun ass er af te werken om de resultaten te halen zodat ze die investering in 10-voud terug te verdienen.
DAT zijn mijn ideale klanten.

Dat zijn NIET de mensen wiens hand ik vast hoef te houden of die geen beslissing kunnen nemen of ze wel of niet in een programma moeten investeren.
Nee, dat zijn de mensen die VOELEN waar ze moeten zijn en die maken het commitment omdat ze weten dat dit de enige juiste keuzes is en die doen vervolgens het werk dat er voor nodig is.

En dus vraag ik me niet af wanneer ik in Godsnaam mijn doel behaal om 100.000 euro per maand te verdienen.
Ik weet dat omdat ik het wil, het energetisch al een FEIT is. Het ENIGE dat ik hoef te doen is mezelf uit de weg te gaan en me af te stemmen op die energetische frequentie waar het al een FEIT is dat dat is gebeurt.
En dan ga ik weer dingen tegen mezelf zeggen of opschrijven in de trant van:

Ik ben een geldmagneet.
Geld komt overal vandaan.
Het is super makkelijk om 100.000 euro per maand te verdienen of 3333 euro per dag.
En alles wat ik voel dat dat tegenhoudt ga ik opschrijven en dan ga ik een bewuste keuze maken om dat te ontcreëren en vernietigen.

En JA, dat is een keuze.
Ik accepteer het niet als mensen zeggen: “Maar voor JOU is het makkelijk, ik BEN nog niet zo ver.” of WELK excuus je dan ook gebruikt.
Dat is weer een uitspraak die je op dezelfde plek houdt en als je daar happy bent moet je daar blijven, maar als je daar niet happy bent, dan moet je jezelf een ander verhaal gaan vertellen en welk verhaal je jezelf vertelt, is altijd een keuze.

Dus: welk verhaal ga jij jezelf vanaf vandaag vertellen over wanneer de resultaten komen of wat je wil bereiken of creëren?
En ben je er klaar voor om het werk te doen totdat het zo ver is en iedere dag daarna voor de rest van je leven?
Want er komen altijd nieuwe wensen en verlangens en creatie zal iedere dag nieuwe energieën door jou heen geboren willen laten worden.
En ALS je resultaten HEBT, zul je er naar verlangen om ze te BLIJVEN krijgen, of weer te expanderen.
En dat is NOOIT mogelijk als je in constante angst leeft dat het nooit gaat gebeuren of dat je alles kwijt raakt. Sterker nog: het werkt voor mij echt ALLEEN MAAR als ik ieder moment de totale bereidheid heb om alles te verliezen wat ik heb zodat creatie ieder moment precies datgene door mij heen kan laten ontstaan dat de allergrootste bijdrage levert aan het grote geheel.

Dus: ben je bereid om alles los te laten?
Ben je bereid om je helemaal over te geven aan creatie en om vanuit compleet vertrouwen te manifesteren?
En ben je bereid om alles te ontcreëren en te vernietigen wat je tegenhoudt om dat te doen?

Ik hoop het 🙂

Done with waiting and ready to really start creating?
Hier kun je alles lezen over deze high end Mastermind waarbij je mijn persoonlijke coaching krijgt, livedagen, wekelijkse coachingcalls en toegang tot al mijn business succes programma’s: https://maartjekoper.nl/bewustecreatie/

Luv you, krachtige en machtige co-creator. Let’s make some more magic 🙂

Maartje

By |2018-06-13T10:16:22+00:00februari 17th, 2017|Bewuste Creatie, Business, Doelen en Dromen realiseren, Succes|Reacties uitgeschakeld voor De vraag die je jezelf nooit moet stellen als je ECHT resultaten wil boeken in je business.