Er wordt altijd heel veel over gezegd: DE ideale klant.
Ik zie altijd dat mensen bezig zijn om “het geheim” te ontdekken om ideale klanten te ontvangen.

Die SUPER leuke mensen.
Die ECHT het werk doen.
Die alles implementeren wat je zegt.
Die hun afspraken nakomen.
Die nergens over zeuren.
Waar je super blij van wordt.
Die je naam delen met iedereen die ze tegenkomen omdat ze zo enthousiast over je zijn.
Die je TOF vinden, WAT je ook doet.
Die je je fouten vergeven en TOCH van je blijven houden en eigenlijk alleen nog maar meer, omdat je menselijk bent.
Die hun rekeningen op tijd betalen.
Of nee: niet zomaar op tijd betalen: Nee, gelijk dezelfde dag. En als ze dan in termijnen betalen, doen ze altijd hun best om die termijnen sneller af te betalen dan ze hadden afgesproken, want dat is wie ze willen zijn.

Deze geweldige klant heeft weerstanden, want die hebben we allemaal, maar blijft er niet in hangen en doet wat er voor nodig is om haar hoofd weer recht te krijgen.
Deze superklant neemt beslissingen vanuit waar ze willen zijn. Ja, ze ZIJN bang, maar ze geven er niet aan toe en doen wat er voor nodig is om te groeien.
Ze vragen geen geld terug, want ze weten dat het altijd aan henzelf is om een Return on Investment te krijgen. Ze weten dat niets per ongeluk gebeurt en dat ze in een programma zitten omdat ze daar HOREN.

Ze lopen niet weg voor eventuele weerstanden die ze hebben, maar gaan in zichzelf op zoek naar antwoorden om een WARE doorbraak te realiseren.
Bovendien weten ze ook dat geld maar energie is en dat het echt niets uitmaakt om wel of geen geld terug te vragen. Want als je geld terugvraagt zeg je eigenlijk: “Er is maar een beperkte hoeveelheid geld en als ik het aan X uitgeef, kan ik het niet aan Y uitgeven.”
En dat is NIET het signaal dat deze ideale klant wil afgeven aan het Universum. Nee, zij tappen in op overvloed.
Ja, deze ideale klant heeft een super connectie met het Universum en als ze de ingeving krijgen om in een programma te stappen, dan weten ze dat er lessen in zitten en dan is het aan hen om ze er uit te halen.
Deze klant weet wat je waard bent en zal nooit onderhandelen over je prijs, maar WEET waarom het belangrijk is om te investeren en doet dat met overgave.

Dat is een fantastische ideale klant en zouden we die niet allemaal willen?

En dan heb ik maar één vraag voor jou:

Ben jij ZELF wel die ideale klant?
Want de energie die je uitstraalt komt bij je terug.

Dus kijk eens even welke energie JIJ op dit moment uitstraalt:

Durf JIJ de moeilijke beslissingen te nemen om altijd weer voorbij je comfortzone te gaan?
Neem JIJ volledige, 100% verantwoordelijkheid voor de ROI (Return on Investment) die je krijgt door het volgen van een programma?
Hoe ga JIJ om met dingen waar je twijfels of onzekerheden over hebt? Ben je je er bewust van dat JIJ die twijfels en onzekerheden creëert en zoek je de oplossing in jezelf of ga je roddelen over de ondernemer waar je iets bij gekocht hebt? Verrassing: dat doen jouw klanten dan ook over en bij jou! GEGARANDEERD gaan mensen ook over JOU praten!

Betaal JIJ jouw rekeningen zo snel mogelijk en op tijd? Nee? Hoe kan je dan in GODSNAAM verwachten dat je klanten het WEL doen? Jij weet immers zelf wat er voor nodig is om dat te realiseren.

Zet JIJ je iedere dag 100% in van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat voor je business en je klanten? Hoe kun je anders van je klanten verwachten dat ze het werk doen en dat ze alles er uit halen wat er in zit?

Beveel JIJ jouw klanten en jouw mentoren aan? Doe jij ECHT en oprecht 100% je best om andere mensen verder te helpen door hun dingen te delen op social media, door ze aan te bevelen en door mensen naar hun toe te sturen?
Waarom zouden jouw klanten dat dan wel voor jou doen?

En ga zo maar door!
De vraag dus nu: kijk eens even waar je tegenaan loopt met je klanten.
En in plaats van ze verantwoordelijk te houden, kijk eerst eens even wat jouw aandeel hierin is.

Wat in jou laat deze mensen toe in je leven?
Want daar heeft het zeker OOK mee te maken. Met grenzen aangeven. Waarom laat je deze mensen toe die niet jouw ideale klant zijn? En hoe kun je die grenzen oprekken en harder neerzetten?

En onderzoek aan de andere kant eens waar je ZELF nog niet DE ideale klant bent!
Dit ben ik sinds 2 maanden zelf gaan doen en dit heeft me een heleboel inzichten gegeven over mijn gedrag en wat ik wel of niet toe wil laten van mijn klanten.

Ik probeer in iedere situatie de ideale klant te zijn.
Ik investeer zonder klagen.
Ik zie de waarde ergens van in.
Ik neem verantwoordelijkheid voor mijn gedrag en mijn afstemming als ik ontevreden ben. En dat betekent niet dat ik daar niets over mag zeggen. Nee, integendeel, maar op een super respectvolle en vriendelijke manier.
We waren gisteren bijvoorbeeld in Discovery Cove waar ik best veel geld had betaald om een dagje door te brengen. Maar het had de hele middag geregend en geonweerd waardoor we niet in het water mochten. We hadden dus niet alles uit onze ervaring kunnen halen. Maar ik ben er niet BOOS om geworden. We bleven vriendelijk, we hebben gewoon onze hostess een goede fooi gegeven. Niemand kan er iets aan doen. En volgende week kunnen we gewoon een dagje terugkomen.
En een ideale klant zijn doe ik OVERAL.
En de Wet van Oorzaak en Gevolg zegt me dat dit zijn vruchten afwerpt.
Ik trek MEER ideale klanten aan die precies hetzelfde doen als ik.
En ik heb het RECHT om mijn grenzen aan te geven, want ik doe zelf energetisch ook wat ik moet doen om de ideale klant te zijn en mijn dienst te leveren op de meest integere manier.

Alles is energie.
Alles is oorzaak en gevolg.
Als jij vibreert op een bepaalde frequentie, trek je klanten aan die hetzelfde doen. Simpel.
En OF je laat dat toe, OF zelf ben je nog niet DE ideale klant en waarschijnlijk een combinatie van beiden.

En door ZELF de ideale klant te zijn en energetische grenzen neer te leggen zodat de NIET ideale klant niet bij je kan komen, trek jij voortaan moeiteloos ideale klanten aan.

Liefs, Maartje

By |2018-06-14T09:50:05+00:00september 27th, 2016|Bewustwording, Persoonlijke Ontwikkeling, Wet van Aantrekking|Reacties uitgeschakeld voor De nummer 1 manier om super veel ideale klanten te krijgen