Ik hoor het de laatste tijd heel erg vaak: Jeetje, Maartje, hoe krijg je zo veel gedaan? Wat heb je veel bereikt in nog geen 2 jaar.
En ja, dat is waar.
Ik zie het SUPER vaak: ondernemers die zijn gestart met hun onderneming en jaren en jaren in kringetjes rond blijven draaien.
5 jaar later lijken ze nog steeds in de “opstartfase” te zitten.
Ze zijn nog steeds op zoek naar “de geheime techniek” of de “winstgevende strategie”

Maar waardevolle content creëren IS het geheim van mijn succes. 
Mensen leren mij en mijn werk kennen en het aller belangrijkste: Ik HELP ze.
Ik GEEF waarde en mensen weten wat ze aan me hebben.
Ik help ze om te leren hoe creatie werkt en hoe ze ook een amazing leven en een super succesvolle zielsonderneming kunnen creëren door de Wet van Aantrekkingskracht en de Universele Wetten van Creatie toe te passen.
Ze leren wie ik ben en wat ik te bieden heb en ze voelen direct of ze met me resoneren. Ik ben er niet afhankelijk van dat ik dat nog allemaal moet doen doen als ik iets lanceer (nu lanceer ik constant van alles, maar dat terzijde)
Ik ben een CREATOR, een kunstenaar, een artiest en DAARNA pas een ondernemer.

Maar de meeste mensen consumeren super veel content, en creëren minder content. Wat zou je er nu gebeuren als je dat eens om zou draaien? 

De waarheid is namelijk dat iedereen waardevolle dingen kan creëren en deze waarde kan ruilen voor geld.
Iedereen kan zijn ziels-onderneming zo opbouwen dat je super veel waardevolle content kunt creëren voor jouw geweldige klanten.

En in deze blog deel ik de sleutels met je die je in staat stellen om een echte creatieorkaan te worden die niet te stoppen is en mega veel super waardevolle content creëert.
En weet je wat NOG mooier is?
Deze super waardevolle content kun je gratis weggeven, maar OOK verkopen zodat er heerlijk veel geld je leven binnen kan komen.

1. Wacht niet met content creëren totdat je al klanten hebt of voor iedere andere reden.

Eigenlijk moet deze sleutel zijn: wacht niet met content creëren totdat …. WAT DAN OOK.
Natuurlijk heb je geen idee wat je moet doen als je net begint met je onderneming.
Je weet niet wat mensen gaan kopen en waar ze behoefte aan hebben.
Het is ook een vak apart om je waardevolle content vervolgens te verkopen.
Maar een ding is zeker: als je niet start, dan kom je er niet achter.
Ik had ook GEEN idee toen ik net gestart was. En in het begin gingen mijn online programma’s ook absoluut niet als warme broodjes over de toonbank. De eerste programma’s die ik heb gecreëerd verkocht ik slechts enkele keren vlak na de lancering.
Maar ik heb het niet opgegeven. Ik ben door blijven gaan. Ik leerde mijn klanten steeds beter kennen en leerde steeds beter wat zij nodig hadden.
En dat ben ik ze gaan geven!
In het begin had ik geen idee of een onderwerp goed genoeg zou zijn en of iemand er op zat te wachten. Eigenlijk deed ik maar wat. En toegegeven: ik heb vaak nog steeds het geval dat ik maar wat aan het doen ben. Maar dat weerhoudt me er NOOIT van om gewoon te DOEN, want DAN komt er echt pas wat op gang.

2. Waar jij naar verlangt, verlangt ook naar jou.

Als jij een idee hebt voor een online programma, een blog, een e-boek of wat dan ook, dan zijn er mensen die het willen lezen of volgen.
Waar jij naar verlangt, verlangt naar jou.
Dat is een Universele WET.
Je HOEFT je dus niet af te vragen OF er mensen zijn die jouw dienst of product willen kopen, want dat IS zo. En het is een kwestie van BLIJVEN afstemmen, waarde BLIJVEN bieden en jezelf blijven ontwikkelen op een steeds hoger niveau en NOOIT opgeven en dan heb je een automatisch recept voor succes.

3. Denk niet te veel na, of eigenlijk zo min mogelijk.

Laat je leiden door het Universum en volg je inspiratie, iedere dag.
Geef je piekerende gedachten zo MIN mogelijk de kans om zich te laten horen en om je er door te laten leiden en geef je over aan wat creatie door je heen wil laten ontstaan.
Je saboterende gedachten nemen net zo veel ruimte als dat JIJ ze geeft.

Free Happy Woman Enjoying Nature. Beauty Girl Outdoor. Freedom c

4. Wees niet bang om te falen.

Eigenlijk bestaat falen niet. Er bestaan alleen maar experimenten. Als je durft om te falen, dan is dat super bevrijdend.
Mensen zijn niet zo veel met jou bezig als je denkt. Zij zijn met hun eigen leven bezig. En ALS je mensen in je omgeving hebben die alles wat je doet onder een vergrootglas leggen, dan is het wellicht tijd om ze los te laten zodat ze hun eigen leven kunnen gaan leiden.

5. Creatie is mindset.

Wij creëren onze eigen realiteit met onze verwachtingen en overtuigingen. Stel jezelf dus eens de vraag wat je verwacht over creatie. Ik zal met je delen wat mijn overtuigingen en verwachtingen zijn over creatie die dus ook voor mijn succes zorgen.
Ik verwacht dat ik altijd inspiratie heb.
Ik geloof dat creatie eindeloos is en dat er genoeg is voor iedereen. Ik geloof dat ik daar op in kan tappen wanneer ik maar wil.
Ik geloof dat we hoe dan ook in een Universum leven met onuitputtelijke bronnen, waaronder geld, klanten, gezondheid, liefde en al het andere waar we naar verlangen. De vraag is of je het toe kan laten en wat jij denkt dat er voor nodig is om het toe te laten.
Ik geloof dat als ik iets creëer dat er mensen zijn die het willen lezen en/ of kopen, al is het er maar EEN.
Ik VERWACHT succes. Maar ik laat los wanneer en hoe het naar me toekomt. Ik weet dat als ik verwacht dat het van product A komt, dat het juist via de andere kant omhoog piept.
Ik geloof dat iedereen succesvol kan worden en dat het enige wat tussen ons en succes instaat onze eigen overtuigingen en verwachtingen zijn, die zich dan dus aandienen in de vorm van blokkades. En daarom staat bewustwording bij mij op nummer 1. Ik word me iedere dag bewust van wat ik precies denk en geloof zodat ik het daarna om kan draaien en weer een volgende stap kan nemen op het pad van succes.
De vraag is wat jij gelooft over succes. Geloof je dit ook of geloof je dat het niet voor jou is weggelegd of dat het om opoffering vraagt?

6. Je kunt mensen nooit te veel waarde geven.

Ik vond het in het begin super lastig om mijn content te doseren. Nu niet meer. Min of meer omdat ik niet meer bezig ben met doseren. Een van mijn mentoren: Kat Loterzo, creëert SUPER veel content en ik lees iedere blog en ik volg ieder programma. Haar energie is super fijn en tilt me altijd omhoog.
Ik mis het als ze een dag geen blog schrijft. Soms mailt ze wel 3 keer op een dag. En dat is ok, want het hoort bij haar en haar energie BLIJFT fijn.
Een andere coach van me heeft wel eens de gedachte gezegd: “Ik geef ze net zolang waardevolle content (betaald en onbetaald) totdat ze van me gaan kopen of zich uitschrijven van mijn e-mail lijst.”
Ook dit vind ik een mooi uitgangspunt. Mensen volgen jou omdat ze iets van je willen leren. En als jouw programma’s en diensten waardevol zijn, dan zullen ze een grote bijdrage leveren aan de ontwikkeling en groei van je klant. Waarom zou je in Godsnaam niet willen dat een klant van je gaat kopen?
Het is echt een blokkade om te denken dat je mensen “lastig valt.”
Als je iets moois te bieden hebt, dan kan van lastig vallen nooit sprake zijn.
Natuurlijk, kan het voor sommige mensen te veel zijn. Maar dat is dan simpelweg niet mijn ideale klant. Het is niet de persoon die ik behoor te helpen. Want wij zijn krachtige creators en creatie komt bij mij meestal in een stortvloed EN ik wil de grenzen van mijn creatiekracht opzoeken en grootse dingen manifesteren. Daar hou je van of niet en dat is allebei ok.
Maar ik weet van mezelf dat ik zo uitgesproken ben in wat ik deel dat mensen OF zich aangetrokken voelen tot mijn werk OF ze hebben weerstand en schrijven zich snel uit.
Ik hoor ook vaak dat mensen zich uitschrijven omdat ze weerstand hebben en dan later toch terugkomen omdat ze toch voelen dat ze iets bij me kunnen halen.
Ik WEET dat ik veel mensen kan helpen. Ik WEET dat ik veel te bieden heb. Waarom zou ik niet mijn uiterste best doen om mijn waarde maximaal te communiceren aan mensen?
Feitelijk zie ik dat ook als onze plicht. Ja, OOK die van jou. Als je waardevolle dingen te delen hebt is het je plicht om die te delen. Ga jezelf uit de weg en DEEL je content.
En ja, daar hoort dus ook marketing bij.
Want als niemand weet dat je bestaat, kun je niemand helpen.
Als mensen niet weten wat je doet en waarom dat waardevol is, dan kun je niemand helpen.

En dat noemen ze natuurlijk marketing. En vaak zitten daar super veel blokkades op bij bewuste, spirituele ondernemers. En dat is jammer, want jouw energie MOET de wereld in.
Want WAAROM NIET?
Wat zit er achter je bescheidenheid?
Waarom mag je jezelf niet in vol ornaat laten zien?
Waarom moet jij je in bochten wringen om geen “last” te zijn voor mensen?
Waarom mag je niet van de daken schreeuwen hoe geweldig jouw energie en jouw creatie is? Je krijgt het immers maar van GOD door, dus hé: NIETS bijzonders toch?

TOCH?
Creatie is niets bijzonders toch?
Of misschien wel?
Of zijn we hier misschien om te creëren, te schrijnen, te stralen en ons volste potentieel te beleven zodat we onszelf als Goddelijk bewustzijn kunnen ervaren?

En wil jij ook een MEESTER Creator worden?
Dan nodig ik je met heel mijn hart uit om mee te doen met het Creatie & Mindset Mastery Online Coaching Programma.
4 maanden lang intensief met mij en 30 andere co-creators aan de slag om te leren hoe je creatie DOOR je heen kan laten ontstaan.
HIER kun je er alles over lezen.

Liefs Maartje

By |2018-06-22T20:11:36+00:00augustus 24th, 2016|Bewuste Creatie, Business|Reacties uitgeschakeld voor Wil je kwantumsprongen nemen? Creëer meer en consumeer minder!